Vragen omtrent je boeking en het Coronavirus?

De veiligheid van onze gasten en medewerkers is een topprioriteit voor Welcome in Zeeland. Als u vragen heeft over uw verblijf bij Welcome in Zeeland, kunt u ons bellen op: 0118-236060. Wij wensen u een veilige reis.

Informatie

We volgen de richtlijnen betreft gezondheid van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de GGD. De richtlijnen kunt u terugvinden op de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. In Zeeland gelden geen bijzondere veiligheidsrisico’s op dit moment. Al onze accommodaties zijn geopend en u bent van harte welkom.

Wanneer u vanwege het coronavirus niet wil of kan reizen naar Zeeland of uw verblijf eerder wil afbreken i.v.m. het coronavirus verwijzen wij u naar de eigen reis- en/of annuleringsverzekering. Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van de Recron.

Wij hopen op uw begrip en zien u graag gezond bij ons terug!

Aankomst- en vertrekdagen

De wisseldag is vrijdag. In het voor- en naseizoen hanteren we flexibelere aankomst- en vertrekdagen.

Kan ik annuleren?

De boeking of reservering die u aangaat is wettelijk. Een herroepingsrecht (de zogeheten bedenkperiode) van 14 dagen, is niet van toepassing op de overeenkomsten die u sluit met Fort den Haak sluit. Wij raden u sowieso aan om een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten. Op onze diensten zijn de Recron-voorwaarden van toepassing.

Kan ik extra’s bijboeken, zoals een babybed en/of kinderstoel?

In de meeste gevallen is het bijboeken van een kinderstoel of babybedje geen probleem. Neem altijd even contact op met de receptie om dit definitief af te stemmen. 

Zijn er accommodaties die geschikt zijn voor mindervaliden?

Wij hebben geen accommodatie die geschikt is voor mindervaliden. 

Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis?

Tot twee jaar verblijven kinderen gratis. U moet gratis kinderen altijd (!) melden bij uw boeking.

Is het toegestaan om bezoekers te ontvangen?

Uiteraard is bezoek welkom. Verblijft u in een huis waar meer personen zijn toegestaan, dan het aantal personen van uw boeking? Dan kunnen de bezoekers zelfs overnachten. U dient dit wel altijd vooraf te melden én het maximum aantal personen mag nooit overschreden worden, i.v.m. veiligheidseisen.

Ik ben iets kwijt of verloren. Waar kan ik dit melden?

Meld direct als u iets mist bij onze receptie. Onze Housekeeping controleert en reinigt de woning na vertrek. Gevonden zaken, verzamelen en archiveren wij en bewaren we 1 jaar.

Kan ik Wifi gebruiken in de accommodatie?

In iedere accommodatie is Wifi aanwezig. Het password vindt u in de accommodatie.

Wat zijn de huurvoorwaarden?

Op onze diensten zijn de Recron voorwaarden van toepassing. U vindt deze hier.

Wordt er een borg gevraagd?

Er wordt geen borg gevraagd. Is er schade? Dan stellen we direct de hoofdhuurder verantwoordelijk hiervoor.

Wat is bij de huurprijs inbegrepen?

Bij ons geen onverwachte kosten: de weergegeven prijs is de totaalprijs. Dit is inclusief huur, servicekosten, eindschoonmaak, toeristenbelasting, bedlinnen, handdoeken en keukendoeken. Wat er bij de totaalprijs hoort, ziet u tijdens het boeken rechts in beeld staan. Ook vindt u in de reserveringsbevestiging wat er bij de boeking is inbegrepen.

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

U kunt inchecken vanaf 16.00 uur tot 18.00 uur op maandag en vrijdag. Komt u op een andere dag aan? Neem dan contact met ons op voor de sleuteloverdracht. U ontvangt tijdig voor aankomst de inforrmatie omtrent checkin.

Uitchecken doet u om 9.30 uur. Op zondag kunt u uiterlijk tot 18:00 uitchecken.

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Ja, dat kan en het is gemakkelijk. U kunt uw boeking wijzigen door contact op te nemen met onze receptie.

Ik heb mijn creditcardgegevens al doorgegeven, maar ontvang nu toch een rekening. Hoe kan dat?

Bij een boeking via een touroperator (Booking.com etc) wordt om uw creditcardgegevens gevraagd. Echter betaalt u niet via een creditcard. Deze gegevens worden als garantie gevraagd. Daarom ontvangt u van ons een factuur, waarmee u een aanbetaling en/of restbetaling kan doen.

Zijn huisdieren toegestaan?

In zeven accommodaties zijn huisdieren toegestaan. Vraag naar de mogelijkheden bij uw boeking.

Waarom is bedlinnen verplicht?

Wij streven naar kwaliteit en hygiëne. Naast dat het gemakkelijk is voor u, is het ook hygiënisch.

Kan ik extra handdoeken bestellen?

Per persoon is een pakket handdoeken (1 grote en 1 kleine handdoek) aanwezig. U kunt vooraf extra handdoeken bij bestellen á € 3, 95 per pakket.